Friday, August 17, 2012

ogle seansinda sinema

Ameriaka`da en cok sevdigim seylerden birisi gunduz vakti sinemaya gitmek. Sebebi tamemen duygusal. Ucuz olmasi. Aksam ayni filme 12 dolar vermek yerine, gunduz seansinda girip 6 dolar  vermek cok daha keyifli. Hatta ayni filmi izleyenlere direkt sordugum soru, sen ne kadar verdin de bakalim oluyor. Aynisi ucakta`da yapiyorum. Bu gidisle bir dayak yiyebilirim. Soyle ki, en son istanbuldan new york`a gelirken, yaklasik bir sene once, yanimda oturana, sen kaca aldin bileti seklinde soru sorarak, bak gordun mu ben daha az odedim diye kendimi mutlu etmistim. Ise yariyor. Tabi ayni seyi karsi taraf icin soylemek mumkun degil. Oyle ki, ben 550 euro vermistim bilete, yanimdaki amca ise 900 euro :)))

Sinemaya geri donersem eger, amerikada eger vaktiniz musaitse tabi en iyisi sabah vakti gitmek filmlere. Sabah dedigim de 4 den onceye denk geliyor. Ha benim burda gittigim AMC sinemasi, saat 12 ye kadar 6 dolar ama connecticut, trumbull da bowtie sinemasinda saat 6 ya kadar 6 dolardi.

1 comment:

  1. 12 den onceye alirsan saati bazi hintli arkadaslar ise mi gidiyorsun diye dalga gecebilir haberiniz ola..

    ReplyDelete